Shimano Ultegra XTD została zaprojektowana, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny. Ten nowy kołowrotek Shimano został wyposażony w aż dwie szpule aluminiowe (1x zapasowa) oraz całą gamę reduktorów pojemności szpuli, bez których współczesny karpiarz nie mógłby łowić komfortowo. W ofercie dostępne są dwa rozmiary - 5500 oraz 14000. Mniejszy, posiada dwa reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500, natomiast większy - cztery reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500 lub 10000. Dzięki nim, wędkarz ma możliwość łatwej zmiany rodzaju stosowanej linki i pełnego dostosowania się do panujących na łowisku warunków. Multitarczowy hamulec Instant Drag umożliwia płynne przejście od trybu zupełnie zwolnionej szpuli do pełnego docisku, przy przekręceniu pokrętła hamulca o zaledwie 180 stopni, dając tym samym możliwość natychmiastowego podjęcia holu. Nowa Ultegra XTD została również wyposażona w rozwiązania technologiczne takie jak Parallel Body - pozycjonujące korpus kołowrotka w idealnej płaszczyźnie względem wędziska, łożyskowany napęd X-Ship - zapewniający moc i wydajność podczas holu, oscylację Super Slow 5 - dającą nawój rzędu 50 zwojów na jeden cykl oscylacji szpuli, oraz Maintenance Port - umożliwiający smarowanie mechanizmów wewnętrznych bez rozbierania konstrukcji kołowrotka. Nie mamy cienia wątpliwości co do tego, że Ultegra XTD okaże się hitem sprzedaży.
Shimano kosz pod szpulę 14000 wersje bez Ci4. Kosz pod szpule do kołowrotka Shimano w rozmiarze 14000 pasuje do: SpeedMaster XTC/XSC UltegraXTD/XSC UltegraSpod Big BaitrunnerXTBJest to oryginalna część serwisowa Shimano!Wymiana kosza polega na…
Shimano kosz pod szpulę 5500 wersje bez Ci4. Kosz pod szpule do kołowrotka Shimano w rozmiarze 5500 pasuje do: UltegraXTD/XSC Medium BaitrunnerXTBJest to oryginalna część serwisowa Shimano!Wymiana kosza polega naodkręceniu hamulca w celu wyjęcia…
Kołowrotek Shimano ULTEGRA XTD SPOD to nowy kołowrotek Shimano typu big pit, zaprojektowany specjalnie do SPOD-a. Konstrukcja bazuje na kultowym kołowrotku Ultegra 14000 XTD i posiada bardzo zbliżoną specyfikację, choć wiele jego elementów zostało…
Kołowrotek Shimano ULTEGRA 5500 XTD wyposażony został w system Shimano X-Ship, dzięki któremu jest mocniejszy i płynniej pracuje. Za układanie linki odpowiada system Slow Oscillation zapewniający w tym względzie perfekcję. X-Ship - bezkonkurencyjna…
Kołowrotek Shimano ULTEGRA 14000 XTD - kołowrotek BIG PIT wyposażony został w system Shimano X-Ship, dzięki któremu jest mocniejszy i płynniej pracuje. Za układanie linki odpowiadają systemy Shimano Super Slow Oscillation 5 oraz Aero Wrap…
szt.Do koszykadodaj do porównaniadodaj do schowka
Shimano Ultegra XTD została zaprojektowana, by spełnić oczekiwania karpiarzy i bez wątpienia przypadnie im do gustu nie tylko za sprawą świetnego wyglądu, ale również niewygórowanej ceny. Ten nowy kołowrotek Shimano został wyposażony w aż dwie szpule aluminiowe (1x zapasowa) oraz całą gamę reduktorów pojemności szpuli, bez których współczesny karpiarz nie mógłby łowić komfortowo. W ofercie dostępne są dwa rozmiary - 5500 oraz 14000. Mniejszy, posiada dwa reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500, natomiast większy - cztery reduktory zmniejszające szpulę do rozmiarów 3500 lub 10000. Dzięki nim, wędkarz ma możliwość łatwej zmiany rodzaju stosowanej linki i pełnego dostosowania się do panujących na łowisku warunków. Multitarczowy hamulec Instant Drag umożliwia płynne przejście od trybu zupełnie zwolnionej szpuli do pełnego docisku, przy przekręceniu pokrętła hamulca o zaledwie 180 stopni, dając tym samym możliwość natychmiastowego podjęcia holu. Nowa Ultegra XTD została również wyposażona w rozwiązania technologiczne takie jak Parallel Body - pozycjonujące korpus kołowrotka w idealnej płaszczyźnie względem wędziska, łożyskowany napęd X-Ship - zapewniający moc i wydajność podczas holu, oscylację Super Slow 5 - dającą nawój rzędu 50 zwojów na jeden cykl oscylacji szpuli, oraz Maintenance Port - umożliwiający smarowanie mechanizmów wewnętrznych bez rozbierania konstrukcji kołowrotka. Nie mamy cienia wątpliwości co do tego, że Ultegra XTD okaże się hitem sprzedaży.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.